pátek 15. března 2013

Péče o pleť


Můj francouzský Klenot


Se značkou Institut Esthederm jsem se poprvé setkala u mé kosmetičky.
Nikdy jsem moc nevěřila heslu "To nejdražší znamená to nejlepší" a víte co? Esthederm je to nejlepší, co mě kdy v mém kosmetickém životě  potkalo! 
Můj nos totiž osídlilo mračno černých teček a já se jich nemohla zbavit. Vyzkoušela jsem snad všechno! Ni nezabralo. Vyhozené peníze. Až doteď!



Po pravidelném používání (obden) černé tečky zmizely jako mávnutím proutku! Žádná bolestná vymačkávání ani hodinové masky! Aplikace je snadná a vcelku rychlá. Stačí si najít 5 minut. Já pro ještě důkladnější vyčištění mé pleti využívám efekt horké vody, která otevírá póry, takže se pleť snadněji vyčistí. (Stačí do horké vody namočit odličovací tampon a  potírat jím obličej) Poté použiji Institut Esthederm Pore Cleanser
       
Aplikace Pore Cleanseru: Na špičku prstu si kápněte malé množství (o velikosti hrášku) a následně jej naneste na problematické oblasti. Jemnými krouživými pohyby dvou ukazováčků vmasírujeme krém do pokožky. Po chvíli začnete cítit, že krém tuhne, takže je načase jej omýt z obličeje. 

Pozor! Pleť musí být před aplikací čistá a bez jediné kapky vody! 

Hodnocení
+ zázračné zmizení černých teček               - cena
+ krém je pěkně hutný

     

Žádné komentáře:

Okomentovat